tiistai 7. huhtikuuta 2015

Uusia päivityksiä :)

Lasteni kasvaessa olen ilokseni huomannut, että itselleni jää pitkän tauon jälkeen jälleen enemmän aikaa luovalle ajattelulle ja tekemiselle. Tässä siis uusi postaukseni vuodelle 2015, joka ei varmasti jää viimeiseksi!

Haluaisin kovasti jakaa teille kaikkea mitä olen hiljaiselon aikana ehtinyt tuottaa, ja lisäänkin varmasti niistä valikoituja kuvia myöhemmin. Kuitenkin uuden alun innoittamana, haluan nyt heti alkuun tuoda teille esiin tunnelmaa aivan uusimmista, hetki sitten valmistuneista, jutuista.

Vaikka en olekaan toteuttanut yhtä paljon, olen kuitenkin aktiivisesti suunnitellut ja kerännyt inspiraatiota tulevaa varten. Olen ollut aktiivisesti mukana Pinterestissä; löydät minut laidassa olevan linkin kautta, josta pääset näkemään millaiset asiat minua innostavat, ja esimakua siihen, mitä tulevissa postauksissani voi esiintyä.


Tässä ensi alkuun viimeisin, eilen valmistunut työni: kauluri nuorimmalleni, joka on virkattu pylväin 7 -veljestä Raita - langasta, joka on suosikkini. Yksinkertainen malli, mutta kaunis ja tosi käytännöllinen kun ei tarvitse enää kaulaliinoja sitoa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti